Cerdanyola Ràdio - 105.3 FM

Cerdanyola Ràdio - 105.3 FM

Escoltar en directe

Cultura

  • Portada
  • Cultura
  • Exhaurides les entrades per a ‘T'estimo si he begut’, espectacle amb cançons a p...
Exhaurides les entrades per a ‘T'estimo si he begut’, espectacle amb cançons a partir dels relats d’Empar Moliner, arriba divendres al Teatre Ateneu

Exhaurides les entrades per a ‘T'estimo si he begut’, espectacle amb cançons a partir dels relats d’Empar Moliner, arriba divendres al Teatre Ateneu

3 de març de 2021 a les 9:20

T'estimo si he begut és un espectacle de Dagoll Dagom, La Brutal i T de Teatre creat a partir de contes de l’escriptora d’Empar Moliner. L’obra es veurà al Teatre Ateneu el divendres 5 de març, a les 20 hores.

T’estimo si he begut és un espectacle amb cançons a partir dels relats d’Empar Moliner adaptats al teatre per ella mateixa i amb direcció del David Selvas. Un grapat d’històries esbojarrades i contradictòries protagonitzades per personatges amb el seu punt tragicòmic, servits per Mamen Duch, Marta Pérez, Carme Pla, Àgata Roca, David Bagès, Mercè Martínez i Ernest Villegas amb cançons i música original de l’Andreu Gallén.

El director de l’obra, David Selvas, explica que T’estimo si he begut sorgeix de la voluntat de Dagoll Dagom, T de Teatre i La Brutal de treballar en un projecte conjunt. Després de dos anys buscant material, "van aparèixer els contes de l’Empar Moliner. Uns textos carregats d’una crítica àcida, literàriament potents, i amb una gran diversitat de tons, que van de l’humor més esbojarrat a la reflexió soterrada o a certa amargor vital".

L’escenari principal és un bingo, que permet transicions a altres espais en una acció que salta d’escena a escena conduïda per la música i les cançons, sis temes que són el veritable magma que ho acaba unint tot sense perdre el ritme.

David Selvas destaca que “els contes de la Moliner tracten temes força diversos, com la gelosia en la relació de parella, el bullying, un cert feminisme, la lactància materna o el desig de ser una altra persona, el que els ha permès transitar per diversos mons teatrals sense perdre frescor ni sentit crític, el que el públic acaba agraint”.